Sunday, 17 April 2016

#PregySecond: Check-up 29weeks

Assalamualaikum .... 

Memandangkan masa masuk 7 bulan hari tu kite punye berat naik 2KG, HB low , maka dua minggu selepas itu kena cek gula dalam darah, timbang lagi sekali dan juga nak pantau HB sama ada low lagi atau okey dah...

So Dua Minggu selepas itu .... 


Berat naik 1.9KG dalam masa 2 MINGGU !! Patut larat tak larat je nak bawak badan sendiri ... , Gula dalam darah pon tinggi 7.9 , HB okey pulak 11.7gm% , maka dengan itu kite di kehendaki minum air gula pada Khamis ini .. Huaaa ... 

Masa Firhad dulu kite tak kena minum , so ni pest time lah , harap-harap daku tak muntah .. Huhuhu ... 
So sekarang kite kena Check Up 2 Minggu sekali ... Bile result gula okey barulah kite check-up macam biasa .


29Weeks+

Berat : 49.2KG
HB : 11.7gm%
Tekanan Darah : 110/70
Tinggi Rahim : 30 

Salam Sayang,

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter