background

Showing posts with label ummibesday. Show all posts
Showing posts with label ummibesday. Show all posts

Monday, 13 January 2020

#Besday : BFF sambut besday kite

Assalamualaikum ....

Alhamdulillah jika mempunyai sahabat-sahabat yang sangat baik kite patut bersyukur , semoga persahabatan ini berkekalan hingga ke Jannah . sahabat kerana Allah s.w.t .. Bukan sekadar wish besday sahaja malah diraikan dan di beri hadiah lagi . Alhamdulillah :) 

Terima kasih Allah s.w.t hadirkan insan-insan yang baik untuk ku .. 

Kalau tak nak sambut 04. Jan haritu tapi memandangkan Kite , Farhaan & Hasben tak sihat jadi kite mintak postpone , and dorang pon paham . Kalau tak dorang nak curi-curi amek kite . Tapi tetibe kantoi sebab kite terbaca DM kawan kite ni dengan hasben kite . Hahaha . sebelum tu lagi memang dah warning dorang yang takyah buat suprise and takmo hadiah . Tapi dorang ni degil memasing kann ... 


Muka makyong memang sembab dah , jari kaki semua naik tembam .


Tetibe nampak kurus , perut mana perut :)





Terima kasih sahabar-sahabat semua :)









After makan dekat sini Petal & Bakes JB ni kiteorang melepak dekat Sogo Mid Valley pulak , mengopi-gopi di sane pulak .. Kite tak bawak dua hero , hasben nak tolong jaga and die bagi "Me Time" dengan kawan-kawan . bukan ape lagi pon anak-anak bujang I is makin nak dekat kite nak bersalin makin banyak kerenahan masing-masing . So taknak ummi die tension-tension hasben bawak dorang jalan-jalan pergilah beli mainan ke jalan-jalan pusing-pusing bandar . Hahaha . Thanks Hasben memahami :)

Alhamdulillah , syukur dapat suami yang memahami sangat-sangat ni .. Makin nak dekat bersalin makin banyak hasben tolong . Alhamdulillah .. 

Terima kasih semua .. semoga Allah s.w.t balas jasa dan pengorbanan kalian . akhir kata kite sangat-sangat suka hadiah dari korang tuh .. Lepas ni masak kompom sedap gile . Hahaha .. Thanks :)

Love,

Wednesday, 8 January 2020

#Besday Ummi yang ke 28 Tahun

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah genab umur ummi 28 tahun . Terima kasih ma melahirkan , terima kasih abah membesarkan .

Tiada ucapan yang Indah , jomm layan gambar sahaja yee :)




22 December 2019
Masa ni tolong hasben masak untuk budak student oder makan , after balik tu cakap dengan hasben teringin nak makan satey n ABC kampung Melayu , so hasben beli bungkus and ajak makan dekat rumah ma .

Sekali sampai kantoi dorang tengah prepare hadiah untuk ummi :)








23 December 2019 Isnin -> Finance Team pulak sambut besday Ummi . Alhamdulillah ... Muka kembang kembang dah ni hah .

After balik kerja Hasben ajak dinner dekat Menate ..












Terima kasih yang mana bagi hadiah , ucapan dan doa untuk kite :) . Semoga Doanya berbalik kepada kalian jugak ...

Alhamdulillah di beri pinjaman nafas di dunia ini .. Terima kasih dengan usia ini dah di kurniakan dua orang anak dan bakal keluar seorang lagi ^_^

Love,

Tuesday, 9 January 2018

#Besday : Hadiah besday tahun 2017

Assalamualaikum ...

Harini baru ade mase terluang nak coretkan dekat blog pasal hadiah besday tahun 2017 , dah masuk tahun 2018 pon dah :P , dah pon jugak berlalu besday hasben . hahaha . ko still sebok dengan besday ko lagi . kah kah kah ... Amponn !!!

okey taknak tulis panjang-panjang but nak share gambar hadiah besday sahaja :)


Hadiah dari Mentor , walk in amek hadiah ni
- Body lotion
- minyak wangi
(pandai pilih bau sangat sedap and nyaman)


hadiah untuk diri sendiri 
- eyeshadow sephora



Dari akak opismate 
- Dettol dari Kak Reen + hadiah suprise kek secret recipe
- Harpic dari kak Nenot , hadiah suka-suka jek nih :)


Hadiah dari akak Opismate
- kak nenot yang bagi Harpic tuh . hihi


Hadiah dari mentor jugak , yang banyak bagi sokongan
support paling kuat , if jatuh bangun still tolong same-same naik
by pos :)
takleh nak mention name sangat sebab dedua mentor ni kate name di rahsiakan untuk seketika


hadiah dari BFF Till Jannah (opismate)
- Ieqa
- Kak Ira
- Wawa

TQ alls , mase dapat ni rase nak nangis sejuta kali ,
sebab ingat tak dapat ape-ape hadiah dari u olls,sebab u olls buat dang jek .
wawa lagi siot siap tak wish besday i :(



Dedua ni hadiah special dari hasben . dedua ade cerita tersendiri .
kesian hasben i . hahaha . Yang handbeg sorok dalam almari ,
tetibe bini plak rajin kemas almari terjumpa hadiah yang di sorokkan sebelum tarikh besday . hahaha . cuma make up huda beuaty tu jek dapat suprise sbb pandai sorok .


Hadiah dari hasben jugak . besday die tapi die pulak bagi kite hadiah . hihihi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sambut besday dengan family pulak , oder kek duyan ni dengan IzzaraCake House yang kite selalu oder bile besday Firhad & Farhaan .. lepas tu pergi rumah ma sebab ma suruh datang rumah amek hadiah .




Hadiah dari Ma , abah , kakak & adik .. love u olls :) , terharu sangat-sangat dapat hadiah nih :)

Love,

Wednesday, 3 January 2018

#Besday : Surprise Dari BFF till Jannah

Assalamualaikum ...


Thanks u olls .,  thanks insan yang dari jauh tu tetap sambut besday kite , sangup transfer duit and belanja #besdaygirl ni :) .. semoga di murahkan rezeki selalu ... 





Selipar Jelly Bunny Mickey Mouse .. Comel sangat-sangat ..

Thanks korang berjaya surprise kan besday kite , terperanjat taw kite siap terpelanting phone kite sebab terperanjat Kak Ira nyanyikan lagu Besday tetibe Ieqa datang bawak kek yang konon-kononnye Ieqa tak join makan dengan we olls ..  


Wawa , i is terharu sangat-sangat ... semoga u olls di murahkan rezeki selalu . thanks u olls . muahh muahhh muahhh ..

Love,
Winnie The Pooh Glitter