background

Showing posts with label skincare. Show all posts
Showing posts with label skincare. Show all posts

Monday, 23 April 2018

Mary Kay : March Sale By Pipie Azaty

Assalamualaikum ...

Harini nak story pasal Mary Kay , alhamdulillah selama Ci Pipie join Mary Kay banyak kebaikan yang Cik Pipie dapat , mintak-mintak berjaya macam yang lain ...

Bulan March ni promosi kaw-kaw tahu tak . menarik sangat-sangat promosi :)


9 pcs lipstick keluaran terbaru dari Mary Kay , seperti sedia maklum bibir Cik Pipie kan jenis merekah , bile apply lipstick ni sangat-sangat membantu dalam melembapkan bibir . 

Buy 3 FREE 1 lipstick


Brush Limited Edition purple kembali lagi !!!
Brush ni keluar setahun sekali jek u olls .



Beli mana-mana Cleanser + brush purple akan dapat free pouch beg dari Cik Pipie



Charcoal Mask + Gel Mask FREE liqiud brush






9 pcs lipstick FREE 3 pcs lipstcik


Serum Melacep + Lipstick & Lipstick


:)


:)


Cleanser Melacep + Lipstick


Charcoal Mask + Gel Mask FREE liqiud brush


Brush Purple + Lipstick


Lipstick ( first time pos luar semenanjung) ^_^


Brush purple ( COD )


Lipstick


Day Solution


Brush Purple + Cleanser TW


Set Botanical Effection Evo :)

Alhamdulillah , rezeki semua ni dari Allah s.w.t dan anak-anak . Doakan kite cecpat dapat jadi SD ^_^

Tujuan pos sini bukan nak bangga diri atau riak . Tujuannya supaya bile satu hari nanti kite dah berjaya kite boleh tengok segala susah senang kite untuk teruskan kejayaan tu tanpa berhenti mengeluh dengan usaha . Terima kasih Suami , Ma Abah , mertua & family ^_^

Sayang,

Thursday, 22 February 2018

Mary Kay : Throbek February Sale by Pipie Azaty

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah rezeki dalam meniaga Mary Kay ni sangat-sangat di murahkan :) Tak nak Cite Banyak just nak tunjuk gambar supaya dapat buat kenang-kenangan satu masa dan ketika nanti :)





February Kan bulan Cinta , maka banyak love-love yang ade :) , hihihi . ni trobel [romosi Bulan february harituh


suami isteri amek set minyak wangi nih :)











Thanks my lovely VVIP Cust yang sudi jadikan Cik Pipie Beauty Consultant anda semua ... Jangan lupa tengok IG Cik Pipie pipie_azaty , whatsapp 017 7046210 .

Sayang,

Tuesday, 23 January 2018

SkinCare : Produk merkuri paling bahaya kite pakai

Assalamualaikum ... 

Harini kite nak share pengalaman kite pakai skincare Tabita u'olls ... Maaf pada founder Tabita atau sesiapa yang jual skincare tabita .. Kite just nak share ape yang kite alami dan makan diri sendiri ... 

Kite terpengaruh sangat-sangat dengan testimoni mereka-mereka yang terjebak pakai Tabita , maklumlahh nak jugak flawless dalam masa beberapa hari tuh kan ??? Hahahaha .. kite pakai tabita masa tahun 2015 . masa ni memang tengah trend die . beli dengan harga RM 90 .. kite ade share jugak pengalam dekat sini skincare-pilihan-hati tapi tu tak details sangat ..


Series , masa pakai memang nampak muka okey u'olls , putih and then jerawat pon tak naik .. series memang da rasa seronok beronok-ronok sangat .. And then .... kite pon keluar berjalan di tengah matehari yang memancar (gituh) tetibe muka perit taw . merah-merah dekat pipi kite . lepas tuh jangan cakap la muka memang nampak nipis sangat-sangat . Ramai yang tegur sebab nampak kesan muka kite tu sangat-sangat teruk ... and thennnn kite di sahkan mengandung c dobot tu maka kite google produk ni tak di galakkan pakai masa pregy . and kite tanya orang yang jual pon die kate tak boleh pakai ketika mengandung ... maka this produk kite lemparkan di tong sampah hahaha .. sebab kite baru tersedar dari lamunan bahawa kalau produk okey opcozlah boleh jek pakai walaupon pregy .. kite pakai produk tabita ni tak sampai 3 bulan . tapi memang nampak la krim malam and siang die tu melekit .. owh !! merkuri sangat-sangat u'olls ... produk yang u olls nak tahu ade merkuri ke tak iaitu muka kite nipis macam terhakis semua kulit-kulit muka tu hah , pedih , perit and then bile kite stop jerawat mula la muncul sebenarnye die muncul sebab merkuri kat muka kite dah takde so die naik dengan membiak-biaknya ... 


Keratan akhbar tahun 2016

And kite pon try pakai eyqa skin sekarang mungkin dah tukar nama kite tak sure ape dah namanya tapi kite still kawan dengan founder die . kite pakai ni pon stop jugak sebab masa mengandung tu muka kite teruk sangat-sangat jerawat nya . kite pakai bape bulan jugak tak sempat nak habes 1 set tuu :P 

ANd kite kembali dengan SAFI .. Ya SAFI lah paling elokkan muka kite and kite rasa tu lah paling selamat untuk guna , daripada produk putih 3 hari 7 hari . Allahhuu sayangnya kulit mukaa ... Dah selamat bersalin kite terpakai satu skin care ni tapi lupa nama tu pon kejap jek kite pakai .. lepas tuh kite terus berkenan dengan Mary Kay Skincare :)

Alhamdulillah dah nak hampir setahun dengan Skincare Mary Kay :)

Maaf lah , kite cter berdasarkan pengalaman kite , sayangilah kulit muka u;olls . macam kite mase guna produk Tabita tu kite tak mengkaji pon produk tu dari mana , sape yang buat produk tu ape bahan-bahan yang terkandung .. semua produk lah kite tak kaji . melainkan produk SAFI jek kite tahu dari mana . Lagi satu mengkaji la pasan kandungan bahan-bahan yang terkandung tu .. produk-produk merkuri ni mane ade tulis kandungan bahan-bahan di gunakan ... die just botol semata-mata .. ape yang penting sabun bile berbuih banyak tu tak elok u 'olls .. krim malam o krim siang patutnya tak melekit taw .. toner pulak kalau boleh takyah lah pakai bertoner-toner yang entah ape-ape sebab die lah yang menghakis kulit muka kite .. baca kandungan bahan-bahan dalam toner tu . kalau kat botol tak de tulis ape-ape maka buanglah ke tong sampah .. hihi ...produk yang elok harga murah ?? ermm .. jaga-jaga ... Kulit muka kite ni satu-satu anugerah Allah yang tak ternilai , jika kite tak menghargai sape lagi yang patut hargai ?? Sayangi kulit muka u'olls ... jangan nak cantik dengan cepat sangup rosakkan kulit muka .. eiuww ... mengelupas sana , mengelupas sini . bile duduk di terik matehari muka pedih-pedih kemerah-merahan , ingat lawa ??? opss !

Love,

Tuesday, 16 January 2018

Mary Kay : December & January Sale by Pipie Azaty

Assalamualaikum ...

Haii u'olls , todays nak story pasal kotak rezeki yang selalu sampai (selalu ke) tak la selalu tapi sebulan sekali dua kali sampai .. hihihi ... Alhamdulillah sejak jadi BC Mary Kay ramai jugak yang oder and nak mencuba produk Mary Kay ..


ini lah selalu di panggil kotak rezeki 


december oder untuk kesayangan & diri sendiri jugak .. 


sample untuk free gift & untuk cust try produk Mary Kay

November punya Free Gift dari company lupa nak amek gambar ..
Tapi tu kebanyakkan untuk Customer yang oder Free Pouch Beg ^_^


second batch untuk kesayangan pada bulan November



oder untuk bulan January 2018 pulak .
Alhamdulillah syukur .. 
terselit jugak untuk diri sendiri sebabnya reward untuk senidri


Free Gift dari company .
tak sabar rasenya nak dapat Free Gift dari ESSD & SD me ^_^ 


Second oder untuk bulan January 2018 .
syukur Alhamdulillah ..

Berminat nak tahu tetang skin ? kecantikkan ? tentang bibir dan perjagaan mata bolehlah whatsapp Pipie taw taw taw ..  017 7046210

Love,
Winnie The Pooh Glitter