background

Showing posts with label feedmilk. Show all posts
Showing posts with label feedmilk. Show all posts

Thursday, 31 March 2016

#PregySecond: Baju Feedmilk Dah sampai

Assalamualaikum .... 

Haaaaa .. arituh baru oder dan harini dah selamat sampai ke tangan kite ... Hihihi .. Alhamdulillah puas hati dan cantik kaler die , maklumlah tak ade kaler tu so nampak menarik kalernye . Cuma macam biasa tang tangan / lengan die tu kite kene adjust sendiri untuk kecik kan sikit , maklumlah besar sangat .


Rm89 postage Rm10



Rm79 Postage Rm10

Haaa tu die , nanti tunggu dah beranak kang kite pakai yee .. sekarang ni memang idoklah pakai lagi . 

Tapi bile dah beli and beli terus rasa macam aiii nak beli lagi .. huuhuhuhu ... 


Setakat ni masih 3 helai koleksi Feedmilk .

akan datang .... ngeh ngeh ngeh .. penuh almari baju ummi kang !!
korang try lah , mesti korang jatuh cinta ... 



Salam Sayang,

Monday, 28 March 2016

#PregySecond: Baju Menyusu (Feedmilk)

Assalamualaikum ... 

Hai u'olls , penah dengar Feedmilk ? Baju sesuai untuk ibu menyusukan baby , die hanya selak jek tak payah bukak zip @ butang ... 

First time kite beli masa tu memang tengah breastfeed Muhammad Firhad Irsyad , kite tengok design die lawa dan kebetulan tengah sale RM50 untuk sehelai and free postage .. So mase tu kite tak geti lagi nak log in log in bagai so mintak tolong kawan kite beli online tapi harga jadi RM56 sebab kawan kite nak pos ke kite pulak , sebab die beli die dengan kite and hantar satu alamat . Alhamdulillah dapat cumaaaa tinggal satu kaler tu jek lah ... Kaler putih tepi die pepel tu haa ... 



Harga Asal : RM89
Sale : RM50

Sampai-sampai jek memang sedang elok dengan kite , tapi tang lengan die tu besarlah dengan kite , so nak tak nak memang kene otter sebab besar sangat , Tapi ... sampai la niii tak pakai sebab bile dah otter dah tak nyusukan Firhad . Haha . And tak pon try pakai time jalan- jalan .

Lepas dapat tahu pregy no 2 ni , memang dalam kepala otak dok pikir akan menyusukan Adik baby macam abang die tak kire lah cukup ke tak 2 tahun , walaupon abang die hanya setakat dapat Diploma Penyusuan. Berdasarkan pengalaman yang cetek dulu memang payah kalau takde baju menyusu ni , susah nak susukan baby , baby bukan tahu ape . bile die nak die melalak lahh tak kire tempat . So awal-awal plan memang kena sediakan baju menyusu ni , and baju ni jugak sesuai pakai time dalam pantang @ keluar hospital . Awal-awal memang dah rancang . Persediaan itu perlu . Kalau pakai t-shirt biasakan nak selak punyalah payah , nampak belakang badan . so ni takpayah . Dan bile baby nak menyusu pon kite tak kelam kabut just selak jek , yang pasti pakailah Nursing Bra okeh !

And Masa tu ade promosi Feedmilk Tee , memang cantik design die and kite pon beli kaler Twilight . Kite beli dengan kawan kite , If nak oder bolehlah dengan die , and kalau nak beli dekat Feedmilk pon boleh . 


Harga Asal : RM79 + Postage RM10
Harga Promosi : RM69 + Postage RM10

Baju ni pon lengan die besar , senang cite baju feedmilk ni lengan die besar dengan kite , ape-ape pon memang kena otter jugak . And jumaat hari tu kawan kite ade bagitahu ade baju baru and bagi harga pengenalan jugak , so tengok design macam menarik and tak pepasal terjebak beli lagi . Hahaha .


Harga Asal : RM89 + Postage RM10
Harga Promosi : RM69 + Postage RM10

So setakat ni ade 3 helai baju menyusu , yang boeh pakai untuk dalam pantang . Cehhh baju dalam pantang kau , lagi satu baju ni tak payah nak iron-iron bagai memang senang untuk kite beranak dua ni nanti ... Tapiii teringin pulak nak beli jubah die . menarik jek tengok jubah die . Tak tahu lah jubah atau dress ... Lawaaa ... 


RM129


Harga Asal RM119
Harga Clear Stok RM 99 (dekat website Feedmilk) ..

Cepat Grab !!!!!

* Okey dua hari cerita pasal baju , hahaha . Kang kalau cite pasal persiapan barang baby orang jemu pulak kang , nanti ade yang yang cakap macam die sorang jek nak ade anak :P*

# Tapi kite lepas dapat baby baru kite rasa penting sangat baju menyusu ni , korang akan rasa sendiri nanti , sebab tu kali ni kite memang siap-siap prepare untuk adik baby tak nak macam Firhad dulu semua baju rasa menyusahkan nak nyusukan die lagi-lagi kalau pergi jalan , rasa macam aduiiii baju ape yang zip kat depan ni haa .. rupenye non hadoo ... Kali ni memang kena siap-siap . ALhamdulillah banyak dah sekarang jual baju yang senang menyusu dan senang nak amek wudhuk . Jubah-jubah dah banyak , blouse pon dah banyak . Lagi-lagi kalau u o'olls pergi butik-butik islamik . Okey itu saje nak story . next time kite story mory lagi yeee ... 

Salam Sayang ,
Winnie The Pooh Glitter