background

Showing posts with label besday. Show all posts
Showing posts with label besday. Show all posts

Monday, 13 January 2020

#Besday : BFF sambut besday kite

Assalamualaikum ....

Alhamdulillah jika mempunyai sahabat-sahabat yang sangat baik kite patut bersyukur , semoga persahabatan ini berkekalan hingga ke Jannah . sahabat kerana Allah s.w.t .. Bukan sekadar wish besday sahaja malah diraikan dan di beri hadiah lagi . Alhamdulillah :) 

Terima kasih Allah s.w.t hadirkan insan-insan yang baik untuk ku .. 

Kalau tak nak sambut 04. Jan haritu tapi memandangkan Kite , Farhaan & Hasben tak sihat jadi kite mintak postpone , and dorang pon paham . Kalau tak dorang nak curi-curi amek kite . Tapi tetibe kantoi sebab kite terbaca DM kawan kite ni dengan hasben kite . Hahaha . sebelum tu lagi memang dah warning dorang yang takyah buat suprise and takmo hadiah . Tapi dorang ni degil memasing kann ... 


Muka makyong memang sembab dah , jari kaki semua naik tembam .


Tetibe nampak kurus , perut mana perut :)





Terima kasih sahabar-sahabat semua :)









After makan dekat sini Petal & Bakes JB ni kiteorang melepak dekat Sogo Mid Valley pulak , mengopi-gopi di sane pulak .. Kite tak bawak dua hero , hasben nak tolong jaga and die bagi "Me Time" dengan kawan-kawan . bukan ape lagi pon anak-anak bujang I is makin nak dekat kite nak bersalin makin banyak kerenahan masing-masing . So taknak ummi die tension-tension hasben bawak dorang jalan-jalan pergilah beli mainan ke jalan-jalan pusing-pusing bandar . Hahaha . Thanks Hasben memahami :)

Alhamdulillah , syukur dapat suami yang memahami sangat-sangat ni .. Makin nak dekat bersalin makin banyak hasben tolong . Alhamdulillah .. 

Terima kasih semua .. semoga Allah s.w.t balas jasa dan pengorbanan kalian . akhir kata kite sangat-sangat suka hadiah dari korang tuh .. Lepas ni masak kompom sedap gile . Hahaha .. Thanks :)

Love,

Wednesday, 8 January 2020

#Besday : Hasben Besday ke 28 Tahun

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah 06 January 2020 ( Isnin) baru baru ni ulangtahun kelahiran hasben ke 28 tahun , besday kite dengan hasben selang 2 minggu tapi tahun berbeza , so nampak lah yang kite tua setahun dari hasben :)

Tahun ni merupakan tahun special sebab hasben nak dapat 3 orang anak dah , kami tak sambut mewah-mewah sangat sebabnya Farhaan Irfaan demam , hasben pon baru baik demam , so kite sambut di rumah and tengok wayang jek . Hasben nak tengok cerita IP Man 4 , so kite layankan besday boy .

Sempena tahun ni kite hadiahkan hasben Motor LC , die nak sangat motor so kite suruh die pilih nak motor yang mana tapi janji hantar anak pergi sekolah awal . Hahaha .

Sebenarnya die nak motor pon nak memudahkan hantar anak ke sekolah . Abang Firhad masuk awal so die kena hantar abang awal-awal .

Motor ni dapat pon 31 December 2019 , so esoknya pergi sekolah memang dah naik motor baru , abang pon kemain suka sebab ingat motor die okey .. 


Masing-masing nak menyebok orang bukak plastic . 
Alhamdulillah no plat motor pon shantik :)


Tiada yang indah melainkan senyumanmu suami ku ...
semoga segala pengorbananku ini di balas dengan sebuah KESETIAAN .
Ummi , anak-anak sayang awak dunia akhirat :)


Pilihan die sendiri , kite tukang bayar deposit sahaja :)
Alhamdulillah 

Simpan sini sebagai satu kenang-kenangan di hari akan datang :) ..


Love ,

#Besday Ummi yang ke 28 Tahun

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah genab umur ummi 28 tahun . Terima kasih ma melahirkan , terima kasih abah membesarkan .

Tiada ucapan yang Indah , jomm layan gambar sahaja yee :)




22 December 2019
Masa ni tolong hasben masak untuk budak student oder makan , after balik tu cakap dengan hasben teringin nak makan satey n ABC kampung Melayu , so hasben beli bungkus and ajak makan dekat rumah ma .

Sekali sampai kantoi dorang tengah prepare hadiah untuk ummi :)








23 December 2019 Isnin -> Finance Team pulak sambut besday Ummi . Alhamdulillah ... Muka kembang kembang dah ni hah .

After balik kerja Hasben ajak dinner dekat Menate ..












Terima kasih yang mana bagi hadiah , ucapan dan doa untuk kite :) . Semoga Doanya berbalik kepada kalian jugak ...

Alhamdulillah di beri pinjaman nafas di dunia ini .. Terima kasih dengan usia ini dah di kurniakan dua orang anak dan bakal keluar seorang lagi ^_^

Love,

Monday, 26 August 2019

#Besday : Firhad Irsyad Turns 5

Assalamualaikum ...

Alhamdulillah dah 5 tahun menjaga dan mendidik anak bertuah ni .. Alhamdulillah dari mengandungkan dan membesarkan die lah paling senang dijaga , tapi melahirkan die paling susah . ummi akan ingat sampai bile-bile .. 

Penghuni rahim pertama ummi ni , Allah beri pinjaman untuk Ummi & ayah menjaga dan mendidik abang sampailah abang jadi anak soleh .. Semoga abang jadi anak yang berguna buat ummi & ayah ye .. 

Tahun ni die dah sekolah so ramai kawan-kawan die buat dekat sekolah maka die pon nak buat dekat sekolah jugak .. So kite tunaikanlah permintaan die .. Kite just bagi kek & goodies untuk kawan-kawan sekolah Firhad .

Sebenarnya besday die 10 Ogos harituh , tapi kan tengah sibuk balik kampung sebab nak raya Haji maka kiteorang pon tak celebrate anak beranak . And kebetulan cuti sekolah , naik sekolah 18 Ogos tu terus sambut besday die dengan kawan-kawan APC .


Nak kek spiderman .

Kek tempat biasa oder tiap-tiap tahun 
Izzarracakehouse (IG)




Dah besar sayang ummi ayah nih :)








Dalam goodies untuk kawan-kawan Firhad Irsyad kite letak Sejadah mini and biskut Panda tu sahaja . Sejadah mini kite beli dekat Shopee . Biskut Panda tu dekat kedai eco RM 2.10 , dengan beg hijau tu ade 6pcs RM 2.10 .





Alhamdulillah, dapat happykan die ummi ayah dah bersyukur sangat-sangat . Semoga abang baca satu hari nanti abang tahu pengorbanan ummi ayah buat untuk abang .

Firhad Irsyad seorang yang penyayang , die tak akan pukul adik die tapi adik die yang banyak pukul & buli die . die mengalah jek , tapi datang marah cepuk jugak sekali dua ..  hihihi . 

Doakan kesihatan Muhammad Firhad Irsyad . Doakan die menjadi anak yang berguna untuk agama bangsa dan negara :) . Aaamiinnn 

Love,
Winnie The Pooh Glitter