background

Showing posts with label wedding. Show all posts
Showing posts with label wedding. Show all posts

Wednesday, 26 June 2019

#Raya2019 : Wedding Kazen - Azreen & Amirul

Assalamualaikum ...

Syawal yang ke-4 lepas , adik sedara kita khawin . Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar dan meriah sekali .

08 June 2019 ( Sabtu)




Baju Hasben : Padini ( tapi pakai baju rewang)
Baju Wife : Costume Made sendirian BHD
Baju Anak2 : Padini
























My Hasben 


Pengantin tukar baju untuk Outdoor ,
Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar . Cuma kami tak berapa gemar part Photographer ni die macam tak mesra alam . Ko nak bergambar pon die yang hadkan and amek untuk setiap gambar satu-satu jek .. Soo Boring ...  


pengantin lama ^_^

09 June 2019 (Ahad)

Keesokannya majlis sambut menantu pulak , konon-konon kami lepas majlis nak balik JB tapi hasben kate balik esoknyaa . So baliklah hari keesokkannya .. 


Baju Hasben : Seed Padini
Baju Wife : LeeyanaRahman
Baju Anak2 : Miki Baby Padini



tak ada gambar dengan pengantin . hahaha . kami sampai terus amek makanan , makan kenyang-kenyang and terus balik sebab nak pusing-pusing Kota Bahru , esok nak kelik JB dahhh ...

Love,

Monday, 13 May 2019

Wedding Kazen : Mekqa & Kimi

Assalamualaikum ...

27 Hb April arituh ade majlis wedding adik sedara kite dekat Pekan , Pahang .. so kite nak upload gambar disini .. After majlis baru kiteorang berholidays :)


26 . 04 . 2019
Nikah 

Majlis nikah jumaat malam sabtu , Kite dengan hasben kerja lagi hari Jumaat tuh after balik kerja baru kiteorang gerak ke Pahang . Tapi banyak benda nak uruskan dalam pukul 8.30 malam baru kiteorang bertolak , so majlis nikah kite tak datang ..


27 . 04 . 2019 (Sabtu)

On the way ke Majlis


My Family 

Sampai-sampai dekat masjid kiteorang bergambar satu family , 
kegiguhan nak bergambar memang terselah sangat . hahaha
siap amek tong sampah untuk letak handphone .
Dalam gambar ni akak ipar kite tak ada , die tak dapat datang .. 


Keluarga kecil kami .




makcik - makcik
kami adik beradik


My family .


Ma dan adik beradiknyaa


kami


suku sepupu sepapat lelaki 


suku sepupu sepapat perempuan


pengantin dan family pengantin


me and B Hana .
mohon next baby girl plis
.
.
.
.
.
.
.
.
.
v

Selamat pengantin baru Shafiqah & Hakimi
semoga mahligai di bina ini berkekalan hingga ke syurga 
dan di kurniakan anak-anak yang soleh solehah :)
Layari rumahtangga dengan penuh kesabaran dan di redhai Illahi
Aamiin .

Love,

Tuesday, 11 April 2017

#Wedding : Payut & Julia (4 Februari 2017)

Assalamualaikum .. 

Alhamdulillah dengan sekali lafaz mereka (payut&julia) sah menjadi suami isteri . Payut ni anak angkat mertua kite .. semoga mahligai yang di bina ini berkekalan hingga ke Syurga ^_^

jomm layan gambar kamii ^_^









dengan keluarga mertua kecuali abah mertua , adik ipar & biras xde dalam gambar



kami ber-4
yang ikhlas ,

Thursday, 19 January 2017

#Wedding : kawan sekolah

Assalamualaikum ... 

Bulan dua belas tuhari mesti tak putus2 jemputan orang kawen kan ? maklumlahh orang kawen dalam suti sekolah and lagi-lagi musim hujan ?? hahahaha ..

Masa krismes day tu , kawan sekolah kite kawen dengan pasangan die , kawan sekolah jugak tapi dorang ni tak bercinta time sekolah , dah abes sekolah baru cinta berputik gituw .. 

Kawan sekolah kite ni perempuan , ex kite punya sepupu so memang penah berkawan lah , time datang wedding ni pon sebenarnye kite macam nak tak nak datang , maklumlaaa sepupu ex, opcoz ex ade . tapi bile memandangkan wedding kite die susah payah datang so kite pon kene lah datang .

Kite pergi dengan BFF sekolah kite laaa , cuma Mas & Zue jek tak ade .. kite bawak dua anak-anak teruna I tuu ... hasben kite plak dapat tahu ex punye sepupu terus takmo pergi .. aduyaii !!




BTW , selamat pengantin baru buat sahabat kite dengan pasangan die , moga mahligai di bina berkekalan hingga ke Jannah . semoga dapat anak comel-comel , dan impian ko nak jumpa anak-anak aku dah pon tercapai .. hahaha ..

BTW mesti u'olls tanya alang-alang pergi wedding sepupu ex tak jumpa ke . opcoz la jumpa kan , tapi masing-masing da besar dah buang ego . and I pon isteri orang so kena jaga hati suami I , takde ape pon . just ternampak and let go jek ... BTW , ex kite ni kembar , ex kite adik , maka abang die ex dengan BFF kite (Ieqa) c kembar abang ni dah kawen baru je melangsungkan perkahwinan .. masa majlis ni kiteorang baru nampak wife die . cantik wife die ..

Ikhlas ,
Winnie The Pooh Glitter