background

Showing posts with label AnnualDinner. Show all posts
Showing posts with label AnnualDinner. Show all posts

Thursday, 13 April 2017

Annual Dinner 2017 : Jula Juli Bintang Studio Jalan Ampas




Assalamualaikum ... thema Annual Dinner kami ^_^
24 February 2017
Jumaat
07.00 Petang 



Last Practices untuk perform malam kejadian .


Deco di luar :)


Make up sendiri




Kawan yang tengah naik pantang ^_^
#Geng37



Nak perform so kene tukar unipom 


Madu 4


Half Finance Team


Kawan Baik kite #Geng37


Finance Team



Dapat jamah ni jek mase malam annual dinner ,
padahal makanan banyak tapi tak bergerak amek makanan .


Door Gift we'olls 

Tahun ni tak menang performance department , cuma kiteorang menang like video paling banyak . Alhamdulillah .. 

.
.
.
.
.
v

Hadiah menang


RM 500 voucer menang like paling banyak 
RM 100 cash sanguhati untuk performance department
 tahun ni kiteorang bagi dekat department lain plak , sebab tiap tahun menang nanti orang bosan pulak :P


 Hasil tangan sendiri , puas hati make up sendiri ^_^


Baju : Premium Zubaidah Poplook
Kain : AshhAnnas
Tudung : Busana Hamidah

Ikhlas ,

Friday, 20 May 2016

Annual Dinner 2015 : The Night of Glittering Stars

Assalamualaikum .... 

Cerita ni dah basi sebasi-basinye . Hahaha . Cerita tahun lepas tapi baru nak update dekat blog . so jalan cerita pon dah tak ade and u'olls tengok gambar jelah yeee ... 

Annual Dinner 2015 kite join as a committee kesnye sebab gantikan orang . Akak yang kene jadi committee tu tak nak so kite dengan suka rela terima jawatan tu . Kite dapat Committee Goodies Bag ..

sesiapa datang Annual Dinner akan dapat mug and bag , itulah Goodies bag nye ^_^


Ni sebahagian Committee kami .


Minah Dulang 






Make-Up : Sendirian Berhad
Baju : Minaz
Shawl : Zawara
Aksesori : Bazar Karat

Itu aje nak tepek sebabnye gambar pon banyak tak ade . And story yang selebihnye pon dah tak hingat :) . Tepek sini pon nak buat kenang-kenangan di masa hadapan . Thema Annual Dinner ni pon kite dah lupa . Hahaha . Time ni pon Department Performance Account Finance dapat no 2 . ^_^ 

Salam Sayang,

Tuesday, 10 May 2016

Annual Dinner 2016 : Hipster Night

Assalamualaikum ... 

Hari tu 06.may.2016 (Jumaat) , tempat kite kerja telah adekan Annual Dinner untuk staff . 
Ber-themakan Hipster Night .



No 37 tu untuk Lucky Draw .


Sama macam tahun lepas jugak , kite make-up sendiri . Tak adenye nak tempah-tempah dengan orang . Alhamdulillah puas hati make-up sendiri , Lagipon thema Hipster tak perlu make-up grand-grand sangat lah kan ... 



Geng 37 ni mana boleh dipisahkan :P








Gambar-gambar ni sebelum majlis beroperasi , So kami bergambar dulu .
Ni team Finance Department .




Ni pulak kami punye Performance Department , kami kena first sekali .

kami buat persembahan Dikir Barat , Tarian Singa .
berlagukan : Dikir Barat & Tarian Singa- Hang Pi Mana_khalifah
pompuan gedik tu- Pencuri Hatiku_AydaJebat & Mungkin Saja_Janna Nick

Dan malam tu , meja kami paling riuh sekali , Allah memasing lupa diri , ade kang kite terberanak awal . Hahaha ... memasing happening mungkin di sebabkan kami stress dengan kerja . Hahaha . Closing pon belum siap tapi ade hati nak enjoy :P

Dan persembahan kami mengecewakan kami . Tapi tak di sangka-sangka kami menang Performance Department ... no 1 youuu ... 




 Umum jek No 1 : Finance Depatment !!!! kami semua naik pentas . Hahaha . Yang takleh handle mak buyung pon same naik ! Huhuhuhuhu ... 

Agaknye kalau ade anugerah meja paling bising kami rasa kamilah pemenangnye ,Hahaha . Riuh sangat !

Tahun lepas tak dapat join duduk semeja dengan dorang sebab kite Committee Annual Dinner .
Nanti kite upload gambar Annual Dinner tahun lepas yee .. hihihihihi .. 

Salam Sayang,
Winnie The Pooh Glitter