background

Showing posts with label Raya2017. Show all posts
Showing posts with label Raya2017. Show all posts

Friday, 4 August 2017

#Raya : Baju Raya 2017

Assalamualaikum ....

Saje nak share pasal baju raya  ...


koleksi raya tahun ni


Baju raya pertama : Grey


Baju Ayah : Kurta Al Rahman
Baju Ummi : Leeyana Rahman
Baju Anak2 : Biasa je


Baju Raya kedua : Royal Blue


Baju Ayah : Seed
Baju Ummi : pansy.co
Baju Anak2 : Miki Baby


Raya keempat : Yellow 

kononnye nak pakai raya ketiga , tapi memandangkan tak beraya so raya keempat baru pakai


Baju Ayah : Padini
Baju Ummi : Bella Ammara
Baju Anak2 : Miki Baby


Raya ke 7 : Green


Beraya rumah BFF kite dekat Batu Pahat .. 
balik rumah Ma baru bergambar :P

Baju Ayah : Padini
Baju Ummi : Leeyana Rahman
Baju Anak2 : Miki Baby


Raya ke 19

beraya dekat Langkawi . hihihi


Anak-anak je baju die pakai masa Day 2 dekat Langkawi 

Baju Ayah : Seed
Baju Ummi : PopLook
Baju Anak2 : J-Baby


Raya ke 25 : Red

Raya rumah Opismate kite

Baju ayah : Seed
Baju Ummi : Biasa
Baju Firhad : Padini
Baju Farhaan : J-Baby



Raya ke 


Raya ke 26
Raya rumah abang kite 


Anak-anak pakai baju raya tidur :P

Baju Ayah : Padini
Baju Ummi : PopLook
Baju Firhad : padini
Baju Farhaan : Poney


And last baju ni kite belum pakai lagi ...
Raya pon dah habes , baju ni kemungkinan nak pakai untuk wedding kazen kite nanti :P

Baju ayah : seed
Baju Ummi : Poplook
Baju Firhad : Padini
Baju Farhaan : Poney

Friday, 28 July 2017

#Raya : MIL buat Open Warung

Assalamualaikum ..

Penutup raya tuhari MIL kite satu keluarga buat open warung (open house tapi buat dekat warung) , ramai sangat tetamu yang hadir meriah giloks-giloks ..









lauk raya dalam ni 
lontong
nasi impit kuah kacang
daging rendang / ungkep
ayam sambal
serunding







 












SELAMAT HARI RAYA .

moga-moga tahun depan kite bersua lagi dan kite berkongsi cerita lagi yee

#Raya : Raya Dengan BFF

Assalamualaikum ...

Meh layan gambar raya kami meh .. 

Jumaat 07.07.2017

BFF En.Suami datang beraya di Teratak Qaseh Kami .. En. Somi masak ayam berempah + Kuew Tiaw Goreng 






Sabtu 08.07.2017

Lepas balik kerja beraya rumah BFF kite yang sama opis tu (kak ira) , lepas tu beraya rumah BFF-2 sekolah kite semua kecuali rumah Ieqa , Mas & Zulaikha .. Dan mereka pon beraya rumah kite jugak maka kite beli barang siap-siap sudah , oder dengan Kai Xuan Puteri Hotel :P





Ci gemok anak Kak ira nih haa .. geram molat-molat .





BFF sekolah ... cukup semua .. tapi tak banyak masa terluang untuk gosip . hahaha ..
team ni la yang selalu jadi bridesmaids .. tinggal sorang lagi solo tu haaa ..

Ahad 09.07.2017

BFF masa zaman study dulu datang beraya .. Alhamdulillah cukup jumpa semua .. Masa Raya rumah Akma , syieqa tak join . so kumpul dekat sini ramai-ramai . En.Somi kite masak Lamp Chop . Tak puas jumpa semua :(







Allahmdulillah .. Terima kasih semua sudi datang beraya Teratak Qaseh kami berdua . Ade masa jangan datang time raya , datang la jugak time free-free . boleh tidur rumah kite tu ade 2 bilik kosong :P .. Tetamu tu kan rezeki so kite suke orang datang rumah kite :)

Ni tiga hari berturut-turut orang datang beraya rumah :) , masa ni pon belum packing barang nak bawak ke Langkawi :P ... packing barang memang kelam kelibut . BFF study kite balik je baru packing barang :) 


TERIMA KASIH KORANG sangup datang jauh-jauh , BFF En.Somi dekat Gelang Patah , Bff kite ade dekat Kulai , Mersing & Batu Pahat

Winnie The Pooh Glitter