Friday, 28 July 2017

#Raya : Raya Dengan BFF

Assalamualaikum ...

Meh layan gambar raya kami meh .. 

Jumaat 07.07.2017

BFF En.Suami datang beraya di Teratak Qaseh Kami .. En. Somi masak ayam berempah + Kuew Tiaw Goreng 






Sabtu 08.07.2017

Lepas balik kerja beraya rumah BFF kite yang sama opis tu (kak ira) , lepas tu beraya rumah BFF-2 sekolah kite semua kecuali rumah Ieqa , Mas & Zulaikha .. Dan mereka pon beraya rumah kite jugak maka kite beli barang siap-siap sudah , oder dengan Kai Xuan Puteri Hotel :P





Ci gemok anak Kak ira nih haa .. geram molat-molat .





BFF sekolah ... cukup semua .. tapi tak banyak masa terluang untuk gosip . hahaha ..
team ni la yang selalu jadi bridesmaids .. tinggal sorang lagi solo tu haaa ..

Ahad 09.07.2017

BFF masa zaman study dulu datang beraya .. Alhamdulillah cukup jumpa semua .. Masa Raya rumah Akma , syieqa tak join . so kumpul dekat sini ramai-ramai . En.Somi kite masak Lamp Chop . Tak puas jumpa semua :(







Allahmdulillah .. Terima kasih semua sudi datang beraya Teratak Qaseh kami berdua . Ade masa jangan datang time raya , datang la jugak time free-free . boleh tidur rumah kite tu ade 2 bilik kosong :P .. Tetamu tu kan rezeki so kite suke orang datang rumah kite :)

Ni tiga hari berturut-turut orang datang beraya rumah :) , masa ni pon belum packing barang nak bawak ke Langkawi :P ... packing barang memang kelam kelibut . BFF study kite balik je baru packing barang :) 


TERIMA KASIH KORANG sangup datang jauh-jauh , BFF En.Somi dekat Gelang Patah , Bff kite ade dekat Kulai , Mersing & Batu Pahat

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter