background

Showing posts with label bridesmaid. Show all posts
Showing posts with label bridesmaid. Show all posts

Thursday, 15 December 2016

#BFF: Dayah Wedding 09&10|12|2016

Assalamualaikum ... 

Taniah buat sahabat baik kami , Nurul Hidayah dan pasangan Syazwan di atas perkahwinan dorang pada jumaat itu hari 09.12.2016 ... 

Alhamdulillah dengan sekali lafaz Dayah selamat menjadi isteri kepada sang suami tercinta .. 


Dayah & Wan


Amoy & Zayan , Ziqa , Pengantin , Solehah & Pipie






Pipie & Pengantin

Majlis sanding pulak berlangsung dekat dewan Permas Jaya , same tempat kite , amoy sanding :) 





*Gambar dari photoghaper*



Pengantin salin baju , tinggalah bridesmaid melaram pelamin dorang ... ade sorang lagi BFF kiteorang yang tak attend sebab balik kampung iaitu Mastura ... 



ucapan ikhlas dari kami untuk perantin . Comel kan guest stone die .. 
beli stone and letak ucapan dekat stone tu . Unik ... 



Taniahhh Dayah & Wan , semoga mahligai yang di bina berkekalan hingga ke Syurga Allah .. semoga di kurniakan anak-anak yang soleh & solehah .. Jangan lupe kejar aku taw ! hahaha .



bersama artis Singapore ^_^ 




Hnaya mereka berdua saja yang ikut pergi outdoor , kite kena balik awal sebab nak gerak g mersing ade Family Days , Amoy pulak takut zayan dah melalak , Zue pulak ade kenduri rumah Pakcik die and zue pon tengah pregy 4 months , takut tak larat .


Last Pic Dari perantin !!!

So BFF kiteorang ni tinggalah lagi sorang iaitu Haziqah , jangan lama-lama .. kami menunggu tahun depan undangan menjadi Bridesmaid lagi :P

Ikhlas ,

Tuesday, 6 December 2016

# BFF : Invited Bridesmaid 10 | 12 | 2016

Assalamualaikum ... 

Alhamdulillah my BFF akan melangsungkan perkahwinan die tak lama lagi .... tinggal lah lagi sorang tu bile nak melangsungkan :P

BTW macam biasa kami akan jadi dayangs-dayangs yang paling cun melecuns ... 
Majlisnya akan berlangsung Sabtu ni , jumaat nikah sabtu sanding .. 
Taniahhh sayang .. 



HIDAYAH + SYAWAN
10 | 12 | 2016



PUAN SRI okehh !!


ni baju & tudung yang akan di pakai masa wedding die nanti .. 


ni kiteorang jumpa sempena nak tengok baby Zayan (Anak amoy) and bagi baju & tudung untuk bridesmaid for wedding Dayah . Zue jek takde sebab ade hal . bakal pengantin yang buat "peace" tu .. Abang Firhad tokma jage , so bawak adik Farhaan jek ^-^

tinggal budak baju pink tu je bile ?? opsss ...

Ummi Anak Dua ,

Tuesday, 10 May 2016

#BFF : Zue Selamat menjadi Isteri


Assalamualaikum ... 

Pada penghujung April harituh selamat kawan sekolah kite merangkap BFF kiteorang diijabkabulkan . Alhamdulillah sekali lafaz selamat Siti Zulaikha menjadi isteri kepada Mohd Asyraf Ariff .


Cantikkan make-up die .

Pagi tu Zue nikah , tengahari sanding dan petang tu outdoor , same macam majlis kite buat 1 hari serentak , senang . Penat tu memang penat tapi [enat 1 hari jek , esok0esoknye boleh rehat dah ..





Tinggal Anak Dara 2 orang belum kahwin lagi .

Amoy pon dah berisi dah 6 bulan usia kandungannya, In shaa Allah tak lame lagi Mas & Zue pulak menyusul ye .. 



Opcoz lah kami menjadi Dayang-dayang terindah buat BFF kalau ade yang kahwin , hihihi .. Kali ni kami semua ikut pilihan pengantin perempuan yang nak kami pakai Mint Green tudung kaler Soft Pink . Baju masing-masing cari sendiri . Hahaha . Kalau tak tiap kali mesti same kan ? Kali ni cari keunikkan . Lepas ni turn Dayah pulak . In Shaa Allah akhir bulan December .








*Amoy*

Married - Berbadan Dua


*Dayah*

Comming Soon


*Pipie*

Ummi bakal anak dua


*Mastura*

Maried


*Zieqa*

Single

Outdoor pulak pilihan dayang-dayang , kami suruh ambil gambar dekat tasik Adda Height , Banyak sebenarnye gambar-gambar kiteorang tapiiiii kite tak upload ... 

Ape-apepon taniah buat pengantin , semoga mahligai dibina ini berkekalan ke Syurga Firdausi , dan semoga cepat-cepat dapat baby yee .... Semoga kebahagiaan selalu denganmu Sahabat ..

Salam Sayang,

Saturday, 23 January 2016

#BFF : Kawan Sekolah

Assalamualaikum ... 

Macam kite penah story kite ade kawan baik , dari kawan alam maya , kawan kolej & kawan mase sekolah ... Kawan mase sekolah kite dulu kemana kami pergi mesti berempat .. 
So masing-masing ade pasangan . 
kite kawan dengan Mastura mase Form 4 lagi , sebabnye die lah selalu ade dengan kite walau susah mahupon senang . tapi Matura ni sangat-sangat perahsia orangnye dan die sangat kuat orangnye ... 

Start Form 5 , kite masuk plak geng dengan Haziqah & Amoi ...
die berdua ni sangat-sangat budak belajar . Hahah .. so jadilah kite ni seorang budak yang baik teramatnye lah haiii ... Hahahaha ... 

Kalau dalam kelas , kite duduk dengan Haziqah
Mastura duduk dengan Amoi , sebenarnye dlu kite duduk dengan Mastura , tapi ade masalah sikit so kite pindah duduk dengan Haziqah .. 
masalah tu bukan sebab gaduh dengan Mastura ehh ... Alhamdulillah selama kawan kami tak penah bergaduh ...

Kami kawan berempat .. Kami terpisah mase zaman belajar ,
kite study dekat Johor same tempat dengan Mastura tapi course lain .
Kite amek accounting dan Mas amek Officer .
Haziqah sambung study dekat Uniza Terangganu ..
Amoi plak tak sambung belajar and die start kerja .. 

So bile kami cuti semester mesti kami jumpa dan berjimba-jimba ...
Start nak habes belajar ahli kami bertambah lagi 2 orang , asalnye die kawan dengan Haziqah so kami pon kawan dengan mereka berdua .. 
Ohh lupe ... habes belajar je dalam masa setahun kite dapat peluang kerja and ade plak nak pakai orang dah tentu-tentu nye kite ajak Haziqah kerja sekali sebab masa tu Amoi and Mas dah ade kerja ..
So sampai sekarang kite still dengan Haziqah .. 
Sampaikan ade yang kate tak bosan ke korang ?????
entah lahhh memang tak penah bosan plak kami berdua .. Hahaha ... Lagipon senang masing-masing dah kenal antara satu sama lain .. 

So total 6 orang lah ahli BFF skool kami . hihihi


Time wedding kite
Masa ni Mas & Amoi belum berhijab .. And masa ni Dayah study tengah final exam ..
(20.10.2013)


Wedding Amoi
( 21.03.2015)



Wedding Mastura
(06.12.2015)

Inilah kawan kami .. 
3 Dah selamat menjadi Isteri orang , 3 lagi tengah dalam proses ..
And opcoz lah kite yang bongsu ni kahwin dulu .. hahaha .. ngelat kan ...
dan kite lah yang ade dah ade anak , nak masuk dua dah pon ..
Amoi tengah menyusul .. In shaa Allah baby no 2 kite dengan die same tahun ... 

Mastura _ 01 January 1991
Haziqah _ 30 June 1991
Amoi _ 05 September 1991
Dayah _ 14 October 1991
Zulaikha _ 01 December 1991
Pipie _ 23 December 1991

Semoga persahabatan ni kekal selama-lamanye dan sampai ke akhir hayat . nanti bile kite dah tua kite still kawan sampai bile-bile dan berharap sangat-sangat anak-anak kite pon kenal antara satu sama lain .. kot-kot kite sambung jadi besan plak ke .. Hahahaha ...

update thes dayang


Wedding Zue
(30.04.2016)


Wedding Dayah
(10.12.2016)


Salam Sayang .......
Winnie The Pooh Glitter