Sunday, 25 May 2014

#Baby stuff : Barang Pertama Baby *1

Assalamualaikum ....

harini kite nak cerite barang pertama yang kite beli dekat c kecik ni ... mase dapat tahu diri ni mengandung terus excited beli barang baby , walaupon orang kate jangan beli awal-awal . Tapi nafsu kan , lagi-lagi tengok barang baby yang cinonet tu rase macam ya ampun kenapelah comel sangat ... kebetulan plak mase tu tengah dapat bonus , so macam nak beli la satu untuk Baby . kite selalu jugak pergi Bazar Karat , memang kaki lepak sane dari zaman belum kawen , selalunye pergi dengan laki I la u'olls . one day tu TERPANDANG tilam baby Pooh , so cakap dengan En.hasben , kalu kite dapat baby nanti nak beli lah tilam ni .. hihi ... n mase tahu jek pregy , hasben terus ajak g Bazar Karat , semate nak beli tilam tu .

sampai-sampai jek En.hasben g kedai tu , tapi malangnye buar ayah n ummi baru ni , tilam tu da xde ... huaaaa .... ade tilam lain . so rase cm .... ummm amek jek lah ... tilam yang kite nak tu tilam tu siap kelambu . so tayah beli kelambu lagi , tapi dah xde nak buat cmne . n berkenan lak dekat satu tilam ni , okey jugak la boleh pkai lama . so amek lah n beli untuk Khalifah  Kecik ni ..

pastuh jalan-jalan nak beli baju En.hasben n baju kite jap lagi tertarik satu kedai baby ni . masuk la jugak .. masuk2 jumpe lak rompers baby pooh , amek la satu . pastuh nampak stock 3D pooh pon amek , n last kite amek lengging siap stock satu . n tu jek yang sempat kite amek . x nak beli banyak-banyak . nanti-nanti plak ye Baby ..

so total untuk barang Pertama baby mase tuh adelah :

  • tilam baby Pooh = RM150.00
  • rompres Pooh = RM15.00
  • legging baby = RM10.00
  • stock 3D =RM10.00
total semuanye RM 185.00 untuk Baby ummi n ayah ^_^



No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter