Thursday, 6 August 2015

#Travel: Penang_Bukit Bendera

Assalamualaikum ...

Hari ni hasben bangaun pagi-pagi sebab kesiankan anaknye minum air masak jek, so hasben pergi cari kat kedai luar tapi memandangkan pukul 9pagi mane ade kedai bukak  lagi.

so kami siap-siap untuk keluar nanti boleh singgah beli susu anak kejap. kesiannye anak ummi ayah. kejap betul kan ummi bawak susu tak banyak.

akhirnye oenanatian firhad Irsyad berjaya .... dapat jugak die susu, ape lagi suke lah die dapat susu die. so kami pon ke Bukit Bendera.


Harga untuk satu kepala RM10 kalau ade IC, kalau tak ada Ic Rm30 . meh jom kite naik Bukit Bendera yang memang menarik sangat-sangat. 


menunggu 




dah samapi puncak 

Samapi jek kami terus pergi cafe die ingat makanan mahal. rupanye makanan die murah-murah. kite amek nasik gorang ayam RM7 . Hasben makan macam-macam, biaselah hasben kite mane cukup makan satu. Dah siap makan baru cari cenderahari@oleh-oleh. Lepastu baru berjalan-jalan dekat sane.















Kalau nak amek gambar dengan burung ni kena 
bayar RM15 and dapat frame satu.

Lepas ni kite ke Batu Feringgi pulak .

Salam Lebaran,
Pipie Azaty




No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter