background

Wednesday 14 December 2016

#BabyFI: Farhaan Irfaan 6months & Diploma In Breastfeeding untuk Ummi

Assalamualaikum ... 


haiiii .. saya sudah berusia 6 bulan .. Alhamdulillah saya makin demok dengan jayanya hasil minum susu ummi saya ... 

saya fully breastfeed 

Nanti saya dah pergi check up saya kongsikan berapa berat terkini saya , setelah saya dah start makan ni yee .. Doakan saya sentiasa di bawah lindungan Allah S.W.T dan para Malaikat .

Terima kasih juga buat Ummi kerana berjaya mencapai target DIPLOMA IN BREASTFEED !! 
ummi target untuk Degree pulak yee .. Doakan Ummi saya ... 

Insan terlalu istimewa,


3 comments :

  1. Assalamualaikum. Alhamdullilah pp. Kuatkan semangat. Keep pumping. Teringat saat bekerja sambil mengepam untuk Adam dulu. Skrg senang sikit sebab df sepanjang masa utk Umar. Hehehe semoga dipermudahkan urusan kita untuk cukup 2 tahun haul menyusukan anak ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa'alaikumursalam .. thanks sheila atas kata-kata semangat .. Alhamdulillah senang dah sekarang , boss pon dah bagi kelonggaran pump dua kali . Amminn moga-moga berjaya sampai 2 tahun menyusukan dieee

      Delete

Winnie The Pooh Glitter