background

Thursday 10 December 2015

#GroupHemak : Selamat Bersalin

Assalamualaikum ....

Sesiapa ada baca entry ni mesti tahu ape maksud
"kawan muka buku"

Allhamdulillah mase kenal dieorang ni memasing anak sorang kecuali Kak Mar (anak 3 orang) dan Kak Hani (anak 2 orang) yang lain semuanye sorang, dan dari kawan-kawan anak sorang melekatlah ke dua dan bersambung-sambung kisahnye .... Mula-mula dapat tahu Shaz pregy , lepas tuh pas batton ke Kak Fara, Kak Fara plak pas batton ke Kak Juria and d sambut ke Kak Aten lepas tuh disambut oleh Kak Nana lepastuh di sambut oleh Kak Niena lepastuh di sambut oleh Kak Hajar lepas tuh di sambut oleh Kak Elly tapi sayang keguguran lepastuh di sambut oleh DAKU lepas daku tak ade plak nak sambut . Hahaha . tapi ku nak pas ke Kak Yatt & Kak Elly !!!!

Saz selamat dah bersalin tapi tak tahu bile hahah sebab beliau silent reader jek dalam group . and Kak Fara selamat melahirkan bulan 9 hari tuh pada 04 Sept 2015.. Alhamdulillah senang je die bersalin anak gegurl yang bernama Nur Rayna Adenna . 

Dan Kak Aten pon selamat bersalin pada 07 Dec 2015 hari itu baby boy secara normal, sebelum ni kak aten bersalin czer so ku kena belajar betul2 nak bersalin normal untuk kedua ni. baby boy yang bernama Muhammad 'Aqeel Harraz . 

Dan kak Juria juga selamat melahirkan baby girl pada 10 Dec 2015 secara normal dan terlalu pantans jalannye bukak . pagi update kat kiteorang jalan 4cm lepastuh pukul 9pagi gitu dah selamat beranak . Dan sekarang kite tunggu turn Kak Nana pulak yang kemungkinan baby girl .

Rayna Adeena 
100 Hari 


Baby Boy Kak Aten .
Muhammad 'Aqeel Harraz


Baby Girl Kak Juria 

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter