Thursday, 17 August 2017

Vitamin : Flavettes pilihan hati


Assalamualaikum ...


Kite nak share pasal pengalam lalu , kite asyik sakit lepas beranak no 2 . maklumlah khasiat dan segala sumber protein dah di amek oleh budak kenit tu ... So ade orang suggestkan amek vitamin C .

Mula-mula tu takut jugak nak amek sebab bayangkan macam vitamin C shaklee ... tapi bile pergi watson and cari-cari terbekenan pulak yang ni , maka kite beli lah untuk percubaan ..


Dalam kotak ni ade 3 botol kecik yang macam sebelah die , satu botol tu ade 10 tablet , maka 3x10 ade 30 tablet cukuplah untuk sebulan .. sebab die mengandungi 1000mg ... dah 3 bulan amalkan . Alhamdulillah syukurr , kesihatan baik jarang sakit , kulit badan pon okey .. Try la u olls :) .. harga ni RM 40+ .. yang ni jenis larutkan dalam air lepas tu minum ...


Bile dah abes nak g beli lepas tu salah amek , hahahaha .. amek kaw kompiden lebih kan .. maka habeskan lah sampai habes baru beli baru , Salah amek sebab kite memang nak cari yang isap ni , nampak yang ni terus sambar tapi tak perasan pulak die punye tu 250mg sahaja , kurang kan tu yang alaahaii sayangnya .. harga die RM 20+ .. Yang ni jenis kemam / Isap . kite lagi suka isap/ kemam ni .. amek di pagi hari yee sayang-sayangku sekalian ... yang ni ade 60 biji tapi makan 2bijik sehari .. cukuplah untuk sebulan ...  


Love,
17 08 17

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter