background

Tuesday 26 December 2017

#Besday: Surprise Besday oleh Officemate

Assalamualaikum ...

Jumaat haritu bebudak opis kite buat surprise besday untuk kite , besday kite jatuh pada sabtu 23.12.2017 tu , tapi sabtu tu kan kite tak kerja maka dorang buat hari Jumaat :) . Thaanks Alls :P











 Alhamdulillah Allah masih bagi pinjam nyawa ini untuk berbakti kepada ma abah , anak-anak & suami . Alhamdulillah , terima kasih Allah ... Walaupon diri ini tak hebat mana , tapi masih di hargai oleh suami , anak-anak , ma abah adik-adik , mak abah mertua dan adik beradik mertua , sahabat-sahabat dan ramai lagi ..

Terima kasih tak terhingga pada yang wish di FB , IG dan whatsapp . Yang mendoakan tu semoga Allah terima doa kalian dan doa yang baik-baik tu berbalik semula pada kalian ...

Alhamdulillah dah masuk umur 26 tahun dan mempunyai dua orang anak ni terasa sangat-sangat berbeza .. Dah berumur macam ni taknak ape pon , yang di mahukan suami setia disisi dalam keadaan susah senang , yang paham isteri yang mendoakan kejayaan isteri dan menyokong kejayaan isteri .. dan anak-anak sentiasa disamping ummi . Yang selalu ceriakan ummi dikala ummi kesedihan .

Dulu konon nak tamatkan zaman bujang umur 28 tahun , tapi tak sangka jodoh mai awaiii . tapi nak tamankan umur 28 tahun tu dengan boyeprend tak jadi . haha . bile jumpa hat ni gataiii nak kawen awal . tak sangka kan yang di rancang lain pulak jadinya ... 26 tahun dah di kurniakan anak 2 orang . Alhamdulillah ... cuma sekarang target buat Marykay sepenuhnya ... Doakan kite berjaya dan kita dapat capaikan impian kite .

Love,

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter