background

Saturday 11 May 2019

My Adik Merisik 13.02.2019 & Tunang 06.04.2019

Assalamualaikum ...

Maaf lambat update , macam biasa Pipie akan update di blog sebagai satu kenang-kenangan .. Adik Pipie ni umur 21 tahun dan sudah bertunagan dengan pilihan hati die .. Sama macam Pipie , Pipie tunang umur 21 tahun dan kahwin masa umur 22 tahun . Kahwin muda like my mom . Hihihi ..

Masa merisik ni last minit punya plan , kiteorang masak simple , merisik pon kedua-dua family jek yang berbincang , tak ada panggil orang lain melainkan wakil pihak lelaki jek panggil orang bercakap . Tarikh tunang pulak di letakan oleh Pipie sendiri . Sebab besday adik Pipie ni 05.04.19 , so majlis tunang buat nak dekat besday die . 




Kami buat majlis simple jek , jemout kedua-dua family , kawan rapat adik and kawan rapat Pipie dan jiran-jiran tertangga . Malam sebelum majlis tu ade buat bacaan Yassin & Doa Selamat moga di permudahkan segala urusan kedua-duanya dan majlis esok berjalan dengan lancar . 




Make by Pipie , make up simple-simple sahaja 
Baju dari LeeyanaRahman.co


Hantaran pihak perempuan berbalut berwarna peach , deco by Pipie 










My Bff Finance Team 
Time ni terasa gemuk gile uitt . Masa ni belum pregy lagi tapi berat badan memang naik .

Itu shj cerita yang nak di coretkan . semoga ikatan pertunangan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan sampai ke akhir hayat .. Hadapi dugaan bertunang ini dengan penuh kesabaran , kepercayaan dan kekuatan . Dugaan tunang ni lain macam sikit ::)



Love,

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter