background

Friday 23 March 2018

#Family Days : Tok Limah Generation


Assalaumialaikum ...

Pada 18 Mac 2018 (Ahad) family mak mertua kite buat Family Day besar-besaran dekat Tanjung Resang Beach Resort . semua adik beradik mak mertua kite join . And anak-anak dalam adik beradik mak mertua join termasuk menantu dan cucu-cucu sekalian alam .. Ade yang tak join ade yang join . Family Days ni berlangsung selama 2 hari tapi hari Ahad tu penuh dengan aktiviti sukan dan aktiviti hadiah acaranya sampai ke malam .

Esokkan hari tu lepas Cek in dorang just bergambar sakan jek . Cuma kite anak beranak balik hari . hari kejadian kiteorang sampai dalam pukul 12 tgh hari . balik dalam pukul 11 malam .




Amek gambar budak dua ketul dalam kereta , sampai sane hilang dah dua ketul ni ..



Pic taken by : Firhad Irsyad











Tok laki kite


Mak mertua kite


My Father & Mother In Law 

mak abah kite memang romantik , same macam ma abah kite jugak dedua takleh berpisah degan laki masing-masing , yang suami takleh berjauhan dengan isteri masing2 . harap-harap kami pon macam tu lah sampai ke tua dan hujung nafas tetap bersama .. Aamiiinn ..

Semoga family Tok Limah ini sentiasa bersatu dan di murahkan rezeki selalu ... di panjangkan umur serta di beri kesihatan yang berpanjangan selalu .. 



No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter