background

Monday 14 August 2017

#Besday : Firhad Irsyad_3 & Farhaan Irfaan_1

Assalamualaikum ... 

Sabtu baru-baru ni kite ade buat majlis kecil-kecilan iaitu majlis hari lahir anak bujangs kite & majlis yassin serta doa selamat sekali sempena adik kite nak UPSR , doa selamat untuk rumah baru & untuk anak-anak .

Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar .. Cuaca pon tak hujan tak panas sangat .. ALhamdulillah .. terima kasih pada yang terlibat untuk memeriahkan majlis .. pada yang sponser segala-galanya tu terima kasih tak terhingga .. semoga Allah balas kebaikkan kamu semua .. 


deco by kite , tampal bellon abah yang buat :P


ais krim goyang by Abg Long



juadah yang terhidang

nasi ayam
mee goreng by MIL
hot dog goreng
brownies by SIL
agar-agar laici
sirap bandung




goodies untuk kanak-kanak ^_^



goodies untuk orang bacaan Yassin



Alahmdulillah ramai yang datang baca Yassin ^_^


kek by Izzarracakehouse 
area permas jaya


no phone n IG beliau .
3 tahun buat besday tak penah tukar orang lain ^_^








upacara membuka hadiah di lakukan keesokkan hari sebab firhad lepas majlis jek dah ketiduran akibat kepenatan yang melampau-lampau . haha



3 tahun , 3 kali sambut , kedudukan ummi & ayah still sama 


Trobek 3 tahun lepas punya cerita .. saat nak melahirkan Muhammad Firhad Irsyad

Terima kasih semua , terima kasih kedua-dua family , ipar duai adik beradik , kawan-kawan , sedara mara & jiran-jiran atas kunjungan kalian ke Teratak Qaseh Pipie & Mierul & memeriahkan majlis anak-anak teruna ... 

Untuk abang Firhad Irsyad , jadi anak yang soleh yang taat pada perintah Allah pegangan agama Islam yang kuat . semoga abang berjaya dunia akhirat di beri kesihatan yang berpanjangan ... & semoga abang boleh jaga adik-adik , jadi abang yang bertanggungjawab . senangkan hati ummi & ayah bile besar nanti ..

untuk adik Farhaan Irfaan , jadi anak yang soleh , yang taat pada suruhan Allah , pegangan agama Islam yang kuat . semoga adik berjaya dunia akhirat , di beri kesihatan yang berpanjangan & adik yang baik untuk abang dan adik yang akan datang nanti ..jangan suka buli abang okey !

" Semua orang sayangkan kamu berdua "

Love,
Ummi kalian

No comments :

Post a Comment

Winnie The Pooh Glitter